TeachMeet i Almedalen

Av en hel massa anledningar så kom jag med på ett möte med ett företag som heter Anagram Live och som har fått låna St Nicolai kyrkoruin i Visby under Almedalsveckan i sommar. Jag råkade prata lite om konceptet TeachMeet och energin som finns under dessa… och på den vägen är det. Vi får låna ruinen en timme på onsdagen 2/7 (16-17) för att hålla ett TeachMeet. Eftersom jag inte ror iland en så’n här grej själv så är jag så himla glad att Marie Andersson och Per Falk är med mig! Det kommer att bli hur bra som helst…OM det kommer några lärare. Så…snälla söta nätverk: hjälp min sprida intresseanmälan: https://docs.google.com/forms/d/1zHgXZvKblFj1R3aKwvBRhVS2JPCeJtYpRV0VbCJ9Mns/viewform

Varmt varmt välkomna!

One response to this post.

Kommentera

