Jag fick en bok

När jag var på Natur och kultur härom veckan fick jag frågan om det var någon bok jag ville ha och då jag sett Daniel Barkers bok nere i entrén bad jag om den.

flipped_classroom_bok

Det är en liten behändig bok som nästan får plats i fickan. Häftig känsla att få läsa något Daniel skrivit. Jag hade väntat mig en bok om Flippat Klassrum men fick en bok om en personlig resa, en fin berättelse om en lärares utveckling och vilja att utvecklas, en historia om en lärare som hela tiden har sina elevers bästa för ögonen och som är villig att förändras. En fin, fantastisk bok om hur alla lärare borde vara. Stanna i skolan  Daniel och fortsätt berätta om hur du gör, för du gör det så bra!

 

 

länk till pressmeddelandet om boken

 

Kommentera

